PR PARTI ORANG TUA…CUBA TENGOK!

PR masih mempertaruhkan pemimpin-pemimpin tua untuk kesekian kalinya dalam Pru 13.

Nampaknya PR sudah kering dengan pemimpin muda atau pemimpin muda mula sangsi dengan perjuangan PR? mungkin betul juga.

Jom lihat calon-calon pemimpin ‘ubat kuat’ mereka..

blogger-image-1051989946‘Muda tak saya’-bang none25d3f73d0321cc39fb228835c1f98feLangkah mayat aku dulu..aku lagi mudanikazizTengok nie…aku lagi muda!LimKitSiang-Falo..alo..saya lagi muda maa..hadigilerHihihihi…Mung engat mung mude.

 

Takutnya!..hihihi

 

PasPisPus: Patutlah PR digelar parti orang tua…

 

 

Leave a Reply

